Меню розділа

Довідкова інформація
Схема оповіщення PDF Друк

Оголошення2

 
Первоцвіт 2018 PDF Друк

 
Розпорядження від 07,02,2018 р. PDF Друк

Розпорядження

 
Наші контакти PDF Друк

Рокосівська сільська рада:

90410

с.Рокосово, вул. Центральна, №90

 

Сільський голова – Джуга Павло Іванович

 

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

офіційний сайт:  sr-rokosovo.gov.ua

 
Правила благоустрою PDF Друк

ПРАВИЛА  БЛАГОУСТРОЮ

та утримання території с. Рокосово

І.Утримання і прибирання сільських територій

1. Утримання вулиць, площ, мостів, тротуарів, скверів, дворів та інших територій здійснюється в порядку, який встановлений цим розділом Правил.

2.Території (земельні ділянки) , що знаходяться у власності, постійному користуванні, оренді (суборенді) юридичних та фізичних осіб утримуються і прибираються цими особами. Кожен власник, користувач чи орендар земельної ділянки повинен мати договір на вивезення побутових відходів, укладений з комунальним підприємством  чи іншою організацією, яка займається вивозом сміття. Зазначені особи повинні також прибирати придорожні канави, дороги, що прилягають до їх територій, до середини вулиці.

3. Об'єкти сільського благоустрою, що належать територіальній громаді села утримуються сільською радою. Для утримання об'єктів сільського благоустрою сільська рада на договірних засадах залучає комунальне підприємство, або підприємства та організації, що не перебувають у комунальній власності.

4. Прибирання територій, прилеглих до магазинів, кіосків, літніх майданчиків, пересувних об'єктів вуличної торгівлі здійснюють власники цих об'єктів на відстань 25 метрів по обидві сторони об'єкта торгівлі вздовж вулиці до її осьової лінії. Підтримання чистоти на прилеглих територіях до вказаних об'єктів провадиться як протягом всього робочого часу так і після закінчення роботи.

5. Водовідведення, прибирання водовідвідних канав, труб, дренажів, які призначені для відводу поверхневих і ґрунтових вод з вулиць і дворів, підтримання їх в належному стані здійснюється підприємствами, орендарями, забудівниками та власниками будинків, в користуванні яких перебуває відповідна територія.

6. Урни для сміття встановлюють організації і громадяни на закріплених за ними територіях із розрахунку :

7. Заклади торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, та установи і організації - по одній урні біля кожного входу і виходу;

8. Об'єкти вуличної торгівлі - одна урна.

9. Урни повинні очищатись їх власниками в міру їх заповнення.

10. Сміття та інші побутові відходи повинно бути зібрано в спеціальні вуличні чи   дворові контейнери та вивезено у відповідності до укладених договорів на вивіз твердих побутових відходів.

          ІІ.Утримання елементів зовнішнього благоустрою                       

 1. Адміністрація підприємств, організацій, установ, будинковолодінь, орендарі,    забудівники,    власники    будинків,    керівники    торговельних організацій та інші власники зобов'язані утримувати в належному стані: прибудинкові   території;

 - фасади житлових, культурно-побутових, адміністративних, промислових і торгівельних та інших споруд;

- огорожі і паркани, спеціальні конструкції зовнішньої реклами, вивіски і вітрини, павільйони, кіоски, намети;

- ліхтарі   вуличного   освітлення,   стовпи,   мачти,   телефонні   шафи, трансформаторні будки і інше обладнання; скульптури, пам'ятники.

2. Розклеювання газет, плакатів, афіш, оголошень дозволяється тільки на спеціально встановлених щитах.

3. Встановлення огорожі будівельних майданчиків в межах червоних ліній вулиць, на тротуарах, проїзній частині, газонах допускається з дозволу виконкому сільської ради.

ІІІ. Забороняється:

 1. Самовільно прокладати інженерні комунікації (підземні і наземні). Розвішувати дорожні знаки без погодження з державтоінспекцією, власником доріг.

2. Самовільно встановлювати малі архітектурні форми побутово-торгівельного призначення, спеціальні конструкції зовнішньої реклами.

3. Кидати будь-яке сміття, недопалки, папір на вулиці, тротуари, майданчики і інші місця загального користування.

4. Посипати сіллю тротуари, скидати сміття, болото, нечистоти, зруби льоду і забруднений сніг в оглядові, дощеприймальні колодязі, річки, ставки, інші водоймища, на газони, під дерева і кущі, на вулиці і тротуари.

5. Скидати будь-яке сміття, нечистоти, землю, будівельні та інші відходи на вулицях, пустирях, лісовій зоні, вздовж доріг, охоронній зоні водоймищ, на вільних територіях і у всіх інших не відведених для цього місцях.

6. Складати на вулицях та інших невідведених місцях будівельні матеріали, інші предмети.

7. Залишати на вулицях і подвір"ях невивезене сміття, нечистоти, болото, будіельні та інші відходи.

8. Розклеювати афіші і оголошення на парканах, фасадах будівель, тощо, прикріплювати реклами, вітрини  і щити до решіток огорож. Самовільно розміщувати зовнішню рекламу.

9. Спалювати сміття, опале листя та інші відходи на вулицях, подвір'ях, в урнах, складати їх для тривалого зберігання.

10. Забруднювати   вулиці   й   інші   території   села  при   перевезенні автотранспортом сміття, сипких та інших матеріалів.

11. Утримувати  вантажні    автомобілі    на    вулицях    способом,    що унеможливлює або утруднює проїзд інших автомобілів.

12. Самовільно втручатися в електромережу зовнішнього освітлення села.

13. Використовувати земельні ділянки не за цільовим призначенням.

ІV. Відповідальність за порушення Правил благоустрою і утримання території с.Рокосово

„Відповідно до пункту 44 статті 26 закону „ Про місцеве самоврядування в Україні" за порушення „Правил благоустрою і утримання території с. Рокосово" накладаються штрафи, передбачені статтею 152 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення», а саме :

- самовільне скидання побутового сміття, побутових відходів, будівельного сміття, відходів виробництва, землі у невідведених для цього місцях.

Примітка : штрафи накладаються на посадових осіб організацій та громадян, що допустили порушення, а в разі неможливості їх виявлення на посадових осіб організацій, за якими закріплені ці території, після закінчення терміну припису про усунення виявлених порушень.

 
Обережно морози! PDF Друк
Перша медична допомога при обмороженні
Корисні поради
- Одягайтеся багатошарово. Тобто одягніть на себе кілька легких кофт замість однієї теплої. Це попередить спітніння, яке на морозі небезпечне. Якщо стане жарко, завжди можна зняти одну з кофт. З цих же міркувань одяг має бути цілком вільним.
- Захищайте відкриті ділянки шкіри. Не забувайте вдягати рукавички, а ніс та вуха захищати шапкою, шарфом, піднятим коміром.
- Вiзьмiть запасний одяг, якщо плануєте провести цілий день на морозі. Іноді достатньо змінити мокрий одяг на сухий, щоб уникнути переохолодження.
- Не виходьте на мороз голодним. Обов’язково добре поїжте, краще щось висококалорійне. Замерзли — також з’їжте що-небудь.
- Заходьте кожні півгодини-годину у тепле приміщення, якщо ви проводите цілий день на вулиці.
- По можливості візьміть із собою термос із гарячою кавою, чаєм чи супом.
- Працюйте руками, рухайте ними, аби посилити кровообіг у замерзаючих судинах. Так само рухайте пальцями ніг. Можна пострибати з ноги на ногу — тільки не дуже енергійно, це може зашкодити замерзлим тканинам.
- Не перевтомлюйтеся. Втомлена людина швидше піддається переохолодженню. Як правило, люди, відчувши, що починають замерзати, рухаються дуже активно. Але це також не зовсім розумно, тому що енергія використовується дуже швидко, а сили треба поновлювати. Отож ворушіться, але не надто інтенсивно.
- Слідкуйте за прогнозом погоди.

Категорично не можна!
- торкатися металу, як голими руками, так і язиком. Метал дуже добре проводить тепло, а отже, миттєво забирає його у вас, і у місці зіткнення може виникнути обмороження. Те саме стосується бензину. Він може дуже швидко обморозити шкіру при зіткненні, а отже, під час роботи з подібними матеріалами на морозі неодмінно використовуйте водонепроникні рукавички.
- вживати спиртне, тому що алкоголь розширює судини на поверхні тіла, що призводить до швидших втрат тепла. А це заважає судинам оберігати від тепловтрат внутрішні органи. Крім того, алкоголь просто послаблює ваш власний контроль за ситуацією, що заважатиме вам вберегтися від ушкоджень у складних умовах. Нікотин також не найкращий помічник у боротьбі з холодом через свій згубний вплив на стінки судин.

Перша допомога
 
Не слід думати, що переохолодження мине саме по собі. Як тільки з’являться його симптоми — воскові плями та оніміння шкіри, негайно перейдіть у тепле приміщення.
       Перша допомога при переохолодженні нескладна — зігрійтеся, посидьте у теплому приміщенні кілька годин, поїжте.
У разі обмороження слід негайно звернутися до лікаря. У крайньому випадку, треба перевдягнутися: зняти мокрий одяг і загорнутися в теплі простирадла та ковдри. Не можна чіпати обморожені ділянки тіла.
При відмороженні слід дотримуватися принципу “внутрішнього зігрівання” уражених тканин – накладати термоізолюючі пов’язки (ватно -марлеві, бавовняні тощо), вживати теплі напої.
Ні в якому разі не можна зігрівати уражені тканини тіла гарячою водою, або біля гарячих батарей, тому що це може призвести до значного поглиблення ураження.
Обов’язково пийте якомога більше рідини — будь-які теплі напої, крім алкоголю. Вони відновлять нормальну температуру тіла та покращать циркуляцію крові. Прийміть знеболювальні та негайно зверніться по кваліфіковану допомогу!
 
Контактні телефони керівників установ PDF Друк

Телефони керівників установ

п/п

Прізвище, ім'я по батькові

 

Посада

Телефон

Графік роботи

1.

Бора Магдалина Юріївна


Завідувач Рокосівського ДНЗ

5-01-95

з 07:00 до 19:00 за к.ч.

вихідні: субота, неділя

2.

Гінцяк Михайло Омелянович

Головний лікар АЗПСМ

5-00-37

з 08:00 до 16:00 за к.ч.

субота – з 09:00 до 12:00 за к.ч.

вихідні: неділя

3.

Поп Ольга Степанівна

Директор СБК

5-01-78

з 12:00 до 20:00 за к.ч.

вихідні: понеділок, вівторок

субота, неділя - з 16:00 до 23:00 за к.ч.

4.

Чоповдя Василь Степанович

Директор Рокосівської ЗОШ І-ІІІ ст. 

5-01-37

 

 

5.

Мороз Любов Юріївна

 

Начальник поштового зв’язку с.Рокосово

5-00-99

з 08:00 до 16:30 за к.ч.

вихідні: неділя, понеділок

6.

Роман Тетяна Іванівна

Директор НВК с.Вертеп

5-00-22

 

7.

Сафанюк Марія Федорівна

Завідувач сільської бібліотеки с.Рокосово

-

з 10:00 до 18:00 за к.ч.

вихідні: понеділок, вівторок,

8.

Вийбер Марія Миронівна

Завідувач бібліотеки  с.Вертеп

-

з 10:00 до 18:00 за к.ч.

вихідні: понеділок, вівторок

9.

Роман Марія Федорівна

Завідувач будинку культури с.Вертеп

-

з 12:00 до 20:00 за к.ч.

вихідні: понеділок, вівторок

субота, неділя - з 16:00 до 23:00 за к.ч.

10

Ярош Оксана Іванівна

Завідувач ФАП с.Вертеп

5-00-22

з 8:00 до 16:00 за к.ч.

вихідні: субота, неділя

11

Поган Вікторія Василівна

Відділення Ощадного банку с.Рокосово

5-02-89

з 8:00 до 14.30 за к.ч.

вихідні: субота, неділя

 

 
Доступ до публічної інформації PDF Друк
        На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», розпорядження голови Хустської райдержадміністрації від 06.06.2011 року за №327 «Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації» рішенням виконавчого комітету від 23.06.2011 року №84 визначено відповідального за організацію у встановленому порядку доступу до публічної інформації та відповідального за розгляд, опрацювання, облік, систематизацію, аналізування та надання відповідей на запити на інформацію, що надходять до Рокосівської сільської ради, її виконавчого апарату, а також надання консультації при оформленні таких запитів. Також даним рішенням затверджено форми запитів на інформацію для запитувачів інформації та вивішено на дошку оголошень в сільській раді.

                                  Додаток №1
до рішення виконавчого комітету Рокосівської сільської ради
                       від 23.06.2011 р. №84

Форма письмового запиту
на отримання публічної інформації для фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян
 
Розпорядник інформації –  Рокосівська сільська рада
Кому – Голові Рокосівської сільської ради
 
1. П.І.Б. запитувача, назва установи, організації, громадського об’єднання, яку представляє запитувач   

2. Вид, назва, реквізит зміст документа або короткий зміст інформації, до яких Ви б хотіли отримати доступ
   
3. Прошу надати мені відповідь у визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін. Відповідь надати
Поштою (вказати адресу)
   
4. Електронною поштою (вказати адресу)
   
5. В усній формі
   
6. Контактний телефон запитувача   

7. Дата запиту, підпис   
 
 
Запит на отримання публічної інформації складається відповідно до встановленої форми. Відповідь на інформаційний запит має бути надано запитувачеві не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

Інформацію надсилати  на адресу: с.Рокосово, вул.Центральна, №90   90410
Тел/факс  (03142) 5-00-09,   e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
 
Перелік документів для оформлення права власності PDF Друк
Перелік документів, що додаються до заяви для оформлення права власності на нерухоме майно


1.     Копія паспорта та ідентифікаційного коду.
2.     Державний акт на землю або договір оренди земельної ділянки.
3.     Будівельний паспорт (Проект будівництва).
4.     Декларація або повідомлення про початок будівельних робіт.
5.     Дозвіл на проведення будівельних робіт.
6.     Технічний паспорт або відомості про технічне обстеження об’єкту.
7.     Декларація про готовність об’єкту до експлуатації.
8.      Укладений договір з сільською радою про сплату коштів на розвиток інфраструктури населеного пункту (для комерційних об’єктів).
 
Перелік документів для присвоєння звання "Мати-героїня" PDF Друк
Перелік документів, що необхідні багатодітній матері для подання її кандидатури для нагородження почесним званням України «Мати-героїня»:

1. Копія паспорту матері (1, 2, 11 стор.);

2. Копії свідоцтв про народження дітей.  Якщо мати змінювала шлюбне прізвище (в свідоцтвах про народження дітей зроблено запис на інше прізвище) - відповідно свідоцтво про шлюб або розлучення;

3. Витяг з протоколів засідань трудових колективів підприємств, установ, організацій, на яких було прийнято рішення про висунення кандидатури до відзначення;

4.  Характеристики з місць навчання або роботи дітей;

5.  Довідка про склад родини;

6. Соціально-побутова характеристика (для непрацюючих осіб);

7. Характеристика з місця роботи матері;

8. Копії грамот, дипломів, інших документів, що підтверджують заслуги матері та дітей;

9.   Копії дипломів про освіту матері та дітей;

10.   Автобіографія.
 
Паспорт села Рокосово PDF Друк

ПАСПОРТ

територіальної громади

 Рокосівської  сільської   ради станом на 01.01.2012 року

 1. Населений пункт __с. Рокосово___ розташований на Захід від районного центру міста Хуст, на висоті 165 м. над рівнем моря.

 2. Відстань до районного центру

- шосейним шляхом      _9__ км.

 - залізницею                 _9_

3. Територія

Всього ___3442__ га

в т.ч.: земель державної власності ___2289,08___ га

земель комунальної власності ___-__ га

земель приватної власності __1152,92___ га

Площа населених пунктів __1866,30__ га

в т.ч.: державна власність __863,39__ га

комунальної власності __-__ га

приватна власність  __1002,91__ га

4. Населення:   (Вертеп – 455, Рокосово – 4719)

 

На

01.01.2011 р.

На

01.01.2012 р.

Всього, чол.

5174

5075

дітей дошкільного віку

499

497

дітей шкільного віку

939

931

громадян пенсійного віку

989

997

працездатне населення

 2747

2623

кількість працюючих на підприємствах, установах, організаціях усіх форм власності та господарювання

 

 

5. Характеристика населених пунктів, що входять до складу громади

Всього населених пунктів _2_, в них _1633_ дворів, у тому числі:  

 

Населений пункт __с. Рокосово__ , в ньому:*

 

На

01.01.2011 р.

На

01.01.2012 р.

кількість дворів

1646

1633

кількість населення

5174

5075

в т.ч.: дітей дошкільного віку

499

497

дітей шкільного віку

939

931

громадян пенсійного віку

989

997

 

 

За 2011 рік

Рокосово

Вертеп

Кількість померлих

56

5

Кількість народжених

73

9

Кількість шлюбів

30

2

* заповнюється по кожному населеному пункту окремо (також зазначити відстань до населеного пункту де знаходиться адмін. будинок ради).  

 6.   Сільська  рада утворена в _1946 році

Відстань до найближчої місцевої ради _8,5__ км. ( Кривська сільська рада)          

 

7. Кількість виборців   3529 + 319  чол.

8. Сільський/селищний/міський голова   Джуга Павло Іванович

число місяць і рік народження   11.07.1966 р.н.

службовий телефон    _50-009_

освіта _середня технічна_

спеціальність за освітою - _технік_

        Ким висунутий на виборах  -  (самовисунення)  

        Обраний з _6_ -ох кандидатур _2010_   року

        Отримав ___  1176 голосів виборців

        Обирається    перший

         

9. Секретар ради _Лалакулич Тетяна Іванівна _

число місяць і рік народження  - _05.09.1977 р.н._

службовий телефон – _50-009

освіта  __вища___

спеціальність за освітою  -  викладач української мови та літератури

Дата обрання секретарем ради -       11.11.2010 року_

раніше обирався секретарем ради -  перший

10. Склад депутатів ради

Всього, (кількість)

30

З них членів партій

1

Позапартійні          самовисунення                                                              

30

за освітою:

 

за віком:

 

вища

 

до 30 років

4

незакінчена вища

 

від 30 до 45 років

11

середня-спеціальна

 

від 45 до 60 років

15

середня

 

старше 60 років

незакінчена середня

 

 

 

за родом діяльності:

 

працівників промисловості, будівництва, транспорту, зв’язку

5

працівників агропромислового комплексу

2

працівників житлово-комунального господарства

-

працівників охорони здоров’я

-

працівників освіти, культури

1

працівників місцевого самоврядування

1

працівників місцевих держадміністрацій

-

пенсіонерів

2

осіб, що не працюють

5

інших

4

           

11. Постійні комісії ради

№ з/п

Назва комісії

К-сть депутатів

Прізвище, ім’я по батькові голови комісії

Посада та місце роботи голови комісії

1.

 Комісія з питань соціально-економічного розвитку села, планування бюджету та фінансів

7

Роман Іван Іванович

 Тимчасово не працює

2.

 Комісія гуманітарних питань: освіти, науки, культури, молоді і спорту, охорони здоров’я, материнства, дитинства, сім’ї, соціального захисту населення, міжнаціональних, міжнародних та міжконфесійних відносин

7

Квак Віктор Михайлович

Тимчасово не працює

3.

Комісія з питань землекористування та охорони навколишнього середовища

9

Чийпеш Віктор Михайлович

Тимчасово не працює

4.

Комісія з питань законності, правопорядку, регламенту та депутатської етики

6

Барзул Наталія Михайлівна

Вчитель початкових класів у Хустській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. №5

 12. Склад виконавчого комітету ради (крім голови та секретаря ради)

№ з/п

(П.І.Б.)

Посада та місце роботи

1.

Білецький Мирослав Золтанович

Директор приватного підприємства «Хустспецавтотранс»

2.

Роман Іван Іванович

ЗОШ  с.Вертеп

3.

Федурця Віктор Лукович

Головний санітарний лікар Хустського району

4.

Липчей Михайло Степанович

Заступник директора по навчальній частині Закарпатського лісотехнічного коледжу

5.

Чоповдя Василь Степанович

Директор Рокосівської ЗОШ  І-ІІІ ст.

6.

Барзул Степан Васильович

Пенсіонер

7.

Квак Олександр Васильович

Тимчасово не працює

8.

Білецький Юрій Юрійович

Тимчасово не працює

9.

Немеш Роман Петрович

Приватний підприємець

10

Лалакулич Віталій Любомирович

Керуючий справами виконкому сільської ради

13. Депутатом районної ради, із числа територіальної громади, обрано: одного, Липчея Михайла Степановича

Депутатом  обласної ради, із числа територіальної громади,

обрано: Білецького Мирослава Золтановича

14. Органи самоорганізації населення

       Всього органів самоорганізації  1 (Громадська організація «За Рокосово»), в них бере участь  25 чол.

15. Корисні копалини

(щебеневий камінь, туф)

16. Структура земельного фонду

з/п

Територія Рокосівської сільської     ради

Га

 

Територія , всього

у тому числі:

3442,0

1

Сільськогосподарські угіддя

1300,68

2

Рілля

619,60

3

Ліса і інші лісовкриті площі

1597,15

4

Забудовані землі

329,31

5

Ставки які знаходяться

5,50

 

-на території міста

2,44

 

-за територією міста

3,06

 

17. Бюджет сільської  ради

                                                                                                ( грн.)

 

2010р.

2011 р.

Доходи місцевого бюджету всього,

 в т.ч.

1546476

1445860

Доходи, що враховуються при визначені міжбюджетних трансфертів

582660

544210

Доходи, що не враховуються при визначені міжбюджетних трансфертів

963816

901650

Доходи спеціального фонду, в т.ч.

201130

248030

 бюджет розвитку

14190

135880

Субвенція

-

14703

Дотація

2383690

2144148

Видатки місцевого бюджету, в т.ч.

4131396

3425077

 поточні

4100706

3425077

з яких за рахунок субвенцій з бюджетів різних рівнів

 

 

 капітальні

30690

 

з яких за рахунок субвенцій з бюджетів різних рівнів

 

 

Із загального обсягу видатків на утримання:

4131396

3425077

         орган місцевого самоврядування

669800

738151

         освіта

2220790

2300774

         культура

243557

257040

         охорона здоров’я  

699113

-

         житлово-комунальне господарство

52000

44112

         інші

246130

85000

ПІДПРИЄМСТВА

що розташовані на території ради, а саме:

18. Промислові підприємства с. Рокосово.

 

На

01.01.2008 р.

На

01.01.2009 р.

На

01.01.2010 р.

На

01.01.2011 р.

Всього,

 

 

 

 

в т.ч.: акціонерні товариства

1

1

1

1

кооперативна власність

 

 

 

 

господарські товариства

 

 

 

 

державна власність

 

 

 

 

ТзОВ

1

1

1

1

Приватні підприємства

 

 

 

 

19. Основні з них, види промислової продукції:

ТОВ «Флоріан Шуз» - пошиття верху взуття (заготовок).

ПАТ «Хустський кар’єр» - видобуток щебеню.

20. Підприємства сільськогосподарського виробництва

 

На

01.01.2009 р.

На

01.01.2010 р.

На

01.01.2011 р.

На

01.01.2012 р.

Всього,

-

-

-

-

в тому числі:

 

 

 

 

акціонерні товариства

 

 

 

 

кооперативна власність

 

 

 

 

державна власність

1

1

1

1

ТзОВ

1

1

1

1

фермерські господарства

1

1

1

1

приватні підприємства

3

4

5


21. Основні з них, напрямки спеціалізації

22. Підприємства, які є комунальною власністю територіальної громади.

№ з/п

Назва

На

01.01.2010 р.

На

01.01.2011 р.

На

01.01.2012 р.

всього

к-сть працюючих

-

к-сть працюючих

всього

к-сть працюючих

 

 

 

 

 

 

 

 

23. Комунальні підприємства.

№ з/п

Назва

На

01.01.2010 р.

На

01.01.2011 р.

На

01.01.2012 р.

всього

К-сть працюючих

-

К-сть працюючих

всього

К-сть працюючих

 

 

 

 

 

 

 

 

24. Торгівля

 

На

01.01.2009 р.

На

01.01.2010 р.

На

01.01.2011 р.

На

01.01.2012 р.

Магазинів в т.ч.:

 

 

 

 

            продуктові

16

17

27

27

              промислові

2

3

5

5

  інші

5

5

2

2

   приватні

 

 

34

34

Ринків в т.ч.:

 

 

 

 

           стаціонарні

 

 

 

 

           стихійні

 

 

 

 

           продовольчі

 

 

 

 

           промислові

 

 

 

 

Побутові підприємства

1

1

1

1

 25. Підприємства обслуговування населення

За типом діяльності

На

01.01.2009 р.

На

01.01.2010 р.

На

01.01.2011 р.

На

01.01.2012 р.

Перукарня

1

1

1

1

СТО

 

1

1

1

Пекарня

 

1

1

1

Столярний цех

1

1

1

1

      26. Послуги зв’язку

 

На

01.01.2009 р.

На

01.01.2010 р.

На

01.01.2011 р.

На

01.01.2012 р.

Кількість телефонізованих населених пунктів

2

2

2

2

Абонентів

393

393

393

415

Радіоточок

-

-

-

-

27. Житлово-комунальне господарство

Назва підприємства

На

01.01.2009 р.

На

01.01.2010 р.

На

01.01.2011 р.

На

01.01.2012 р.

-

-

-

-

-

28. Охорона здоров’я

 

на 01.01.2012

в них:

працівників

форма власності

кількість закладів

ліжок, відвідувань

Медичні заклади

 

 

 

 

в т.ч.

 

 

 

 

- поліклінік

-

-

-

-

- лікарень

-

-

-

-

- амбулаторій

1

6

11

комунальна

- диспансери

-

-

-

-

- ФАП

1

-

2

комунальна

- аптека

3

-

3

приватна

29. Освіта

 

на 01.01.2012

кіль-кість

розрахун-кова кіль-кість місць

в них:

форма власності

вчителів, вихователів

учнів, дітей

Вищі навчальні заклади

-

-

-

-

-

Школи,

2

620

62

546

комунальна

в т.ч.: ЗОШ І-ІІІ ст.

1

420

50

300

комунальна

ЗОШ І-ІІ ст.

-

-

-

-

-

ЗОШ І ст.

1

200

12

246

комунальна

Шкіл-інтернатів

-

-

-

-

-

Гімназій (колегіумів)

-

-

-

-

-

Діючих дошкільних закладів

2

180

26

231

комунальна

НВК

1

50

9

47

комунальна

Приміщень недіючих

- шкільних закладів

-

-

-

-

-

- дошкільних закладів

-

-

-

-

-

 30. Закладів культури

  • Будинки культури – _2_
  • Театри – _-__
  • Бібліотеки– _2__
  • Музеї – _-__

31. Спортивні заклади та споруди

Сільський стадіон


Сільський голова                            _______________            П.І. Джуга

М.П

 

 
PDF Друк

ГРАФІК РОБОТИ


РОКОСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ


  • початок роботи о 8.00 год. к. ч.

  • обідня перерва з 12.00 – 13.00 год. за к.ч.

  • кінець робочого дня 17.15 год. за к. ч.

  • у п’ятницю - до 16.00 год. за к. ч.


ПРИЙОМНІ ДНІ: - ПОНЕДІЛОК, ЧЕТВЕР.

 
Графік руху автобусів PDF Друк

На Хуст       

На Рокосово

6.55

7.40

7.15

7.50

7.25

8.10

8.00

8.40

8.15

9.00

8.30

9.30

9.00

9.50

9.30

10.00

10.00

10.45

10.45

11.30

11.30

12.00

12.00

12.30

12.30

13.00

13.00

13.30

13.30

14.00

14.00

14.30

14.30

15.00

15.00

15.30

15.30

16.00

16.00

16.30

16.30

17.00

17.00

17.30

17.30

18.20